Härlig helg!

Jag har haft en sån härlig helg, bara varit ute i solen och gottat mig. Väldigt lugnt och skönt. Jag struntade i allt vad plugg heter faktiskt, riktigt skönt.
Har suttit på bryggan en hel del och haft picknick med Anna-Karin, med rosé och hela kitet! Gött! Lördag kväll hade vi middag, trevligt.
Väl tillbaka i stan så drog jag till Ellinor och Maria och spelade Bingolotto, dock utan vinst. Trist!
-
Idag har jag och Ellinor varit i Slottsskogen från lunch och flera timmar framåt. Vi har pluggat, solat, pluggat och solat. Sushi/sallad och ett paket kakor köpte vi med oss också. Vardagslyx om nåt!
Nu väntar jag på att min käre broder ska komma, så ska vi laga maaat. Idag står det ugnspannkaka med kassler, svamp och lök på matlistan. LCHF, alltså utan kolhydrater. Gött!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback