Mobilproblem

Ikväll ska jag och min bror åka in till Elgiganten och snacka med dom om min mobil som jag lämnade in för snart 2 månader sen. Jag lämnade först in den för "vanlig lagning", men sen när jag fick tillbaka den så var den helt förstörd i "höljet/chassit", inte okej. Så nu ska det bli spännande att se vad dom säger, återkommer om hur det går.
Imorgon ska jag ha prov i litteraturhistoria och diktanalys. Det är mitt värsta ämne, efter matten. Fytusan. Jag har inte valt att läsa litteraturhistoria, jag läser för sjutton svenska B! Men men, det är som det är. Så nu blir det till att råplugga hela dagen, vilket är lite svårt när vi precis flyttat och det är så mycket som borde/ska/kan grejas med.

Hoppas ni gör nåt roligare än vad jag ska göra idag :)

Kommentarer
anna säger:

hoppas det går bra med telefonen, du! och hoppas provet gått bra!! :)

Sv: taaaack, hihi!

2012-03-06 | 16:37:37
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/
anna säger:

Sv: hah, åhnej :/

2012-03-07 | 13:53:51
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback