Att förstöra för sig själv..

Igår fick jag hämtat ett paket från Bodystore med lite smått och gått som jag beställde förra veckan. Vad jag inte tänkte på när jag öppnade det var att jag hade beställt en chokladkaka. Alltså en sådan sötad med stevia. Vilken tajming att den kom just NU, precis i början på mina tre vänja-av-med-sötsug-veckor. Ajajaja. Snacka om att förstöra för sig själv..
 
Men nej, jag är stark. Jag ska inte ta den. 
 
Förresten, dagen igår gick jättebra. Åt mina tre mål innan jag åkte till hockeyn vid 17.30. När jag kom hem vid 22 var jag inte ens hungrig, pju! Däremot betydligt hungrigare imorse när jag slog upp mina ögonlock..!

Kommentarer
Caisa säger:

Du är grym, du klarar det! Annars kan du kanske ha lördagar som du får äta sötade produkter? Kram!

Svar: Jag ska klara det, så är det bara! :) Men nu börjar faktiskt det värsta lägga sig. Kan bero på att kvällarna varit fullt upp det senaste, men det märker vi idag när jag inte har något inplanerat! ;) Jag tänker mig faktiskt så här..imorgon blir jag av med gipset efter 7 veckor och det tänker jag inte bara låta gå obemärkt förbi, så imorgon till till Xfactor tänker jag äta lite hallon och vispad grädde :) Hur går det för dig?
Förresten, om du har lust att ta en kopp kaffe/te eller nåt på stan någon gång innan jag kan pw.a så får du höra av dig! Jag är ju som sagt hemma :) Kram!
kanduvisslajohanna.blogg.se

2012-11-15 | 08:13:39
Bloggadress: http://lchfklubben.se/Caisa/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback