Update sötfritt

Första dagen avklarad. Jag skulle ljuga om jag sa att den gick smärtfritt. Fram tills runt 16-tiden var det faktiskt bra, kände ingen hunger. Men då var både frukost och lunch avklarade och middagen skulle inte intas förrän vid 19-20tiden på kvällen, just för att slippa sug på kvällskvisten.Så mellan 16 och ca 18 igår var jag sååå hungrig, men vägrade äta åt. Nu SKA jag klara detta. Och det är ju värst de första dagarna, det vet jag. Men jag sysselsatte mig med annat och släppte hungertankarna, så det gick över. Vid 20 åt jag blomkål-och zucchinisoppan, blev lagom mätt och tänkte att "Yes, nu var denna dagen avklarad".
Trodde jag, ja. Vid 22 skulle jag kunnat dö för lite hallon och grädde! Men näver bäver, jag gick och borstade tänderna och gick och la mig istället.
Tjiho, dag 1 löst! 
 
Denna dagen tror jag kommer gå bättre. Det kommer bara bli 4 timmar mellan måltiderna för jag ska iväg på hockeyn (inte spela, haha..) kl 18. Dock kommer jag väl vara väääärldens mest sötsugna levande människa när jag kommer hem vid 22-tiden. Meeeeen, det tar vi då!
 
Forsättning följer..

Kommentarer
Anna säger:

Sv: HAHA ja och nu vart det inte städat på ett bra tag så visst är det skitet.. Men någon måste ju göra't ;) och för lite pengar ska det väl gå an!

2012-11-13 | 21:01:53
Bloggadress: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback