Veckoplaner

Denna veckan är, och har varit, lite fullt upp, fastän det egentligen inte är så fullt i kalendern. 
Och jag ska vara sjukskriven..
 
Måndag: Första besöket efter operation, hos min goa sjukgymnast
Kväll: Storhandla
 
Tisdag: Skulle haft fikadejt, men blev tyvärr inget.
Underhöll mig dock ganska bra med att kolla lite affärer och annat :)
 
Onsdag (idag alltså): Kl 9.30 ska jag träffa en gammal vän som jag lärde känna under en familjeresa på Rhodos 2003 :) 13.00 ska jag träffa Jenny i stan och kolla några affärer och sen käka lunch. Mys-dag! 
Ikväll är det BONDE-VAL! 
 
Torsdag: Måste tydligen åka till Ikea, då en stor del till min adventsljusstake gått sönder i lådan. Typiskt.
Ni får se på Insta, kanske även här! 
Kväll: Hockey! Spännande att Halta-Lotta ska vara själv med klacken för första gången på länge..
 
Fredag: Helt ledig. Någon som vill träffas? Caisa?
 
Lördag: 12.00 Lunch med Frida från Norrland :) Får passa på när hon är i Gbg! 
15.00 Hockey
Kväll: ev. Liseberg med mamma :) Beroende på väder och vind.
 
Söndag: ULLARED! Också beroende på vädret, blir det snö så vägrar min kära mamma att köra ;) 
 
Herregud, det verkar ganska fullt upp ändå! Men vet ni, jag gillar det! Tycker inte om att inte ha nåt att göra.
 
Tjing! Nu blir det lite fix av mig själv, sen in mot stan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback