Letter to the editor

Ja, det är vad jag ska skriva nu..eller snarare, skulle ha skrivit idag. Problemet är bara att jag inte har någon motivation. Dessutom är jag helt slut och tom i skallen, man blir det av att bara sitta inne en hel dag - i sju veckor. Ajaj. 
 
Ja, Letter to the editor..konstigt att ett så långt "ord" endast översätts med "insändare". För det är just vad jag ska skriva, en insändare. På engelska. Om plastikirurgi. Oh herregud, hur ska det gååå? Jag vet inte ens vad jag tycker om plastic fantastic :) Lätt att skriva en insändare (som helst ska vara så bra och stark att den publiceras) när jag inte vet jag vad tycker! 
 
Det får jag ta tag i morgon! Eller nåt..
Ikväll ska jag försöka (eller nej, Johanna, inte försöka. Den ska IN imorgon) ta tag i uppgiften i pedagogiskt ledarskap
Åh, vart är min inspiratioooon? Hoho? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback