På hemmaplan

Igår kom min kära mor och hämtade mig i Gbg. Hon åkte först hem från Örebro efter ha varit där i helgen och sen tur och retur till Gbg (ca 13 mil) för att hämta mig. Guld värt! Vi tog en omväg till Mölndals sjukhus också innan vi åkte hemåt. Var tvungen att lägga om gips och bandage som blivit alldeles för stort. Mina muskler i "underbenet" har väl förtvinat efter att inte blivit använda på över en vecka, det går tydligen jääättefort. 
numera är bandaget blått runtom istället, mycket bättre, inte lika synligt! :) 
 
Nu är jag i alla fall hemma i mitt älskade Hamburgsund. Åh vad jag gillar att vara här. Med havet utanför fönstret. Det första jag såg när jag vaknade imorse var en klarblå himmel och ett mörkblått, vackert hav :) Mmmm! 
 
Jag tror jag ska försöka ta mig en liten promenad senare, på sisådär 25 m. Det blir nog lagom! Haha, låter helt sjukt. Sen ska jag sätta mig på altanen med en trave tidningar och en filt och andas frisk havsluft. 
 
Hoppas ni har en fin dag! 
 

Kommentarer
Anna säger:

Världens bästa Hamburgsund<3

Svar: JA! <3
kanduvisslajohanna.blogg.se

2012-10-08 | 23:32:24
Bloggadress: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback