Vågar inte själv..någon?

Ni minns väl att jag har "annonserat" om kostdoktorn, Andreas Eenfeldts föreläsning i Göteborg den 25 okt? 
Jag lyckas inte få med några av mina vänner och jag blir vääärldens fegaste av sånt här. Om jag skulle gå dit själv så skulle blyg-Johanna komma fram och i värsta fall slutar det med att jag inte går alls, bara på grund av att behöva gå själv. 
 
Så, är det någon som vet med sig att ni ska dit och vill ha en till tjej i släptåg, så hojta gärna till! Jag är lite halvjobbig som skuttar runt på ett ben med kryckor, men i huvudet är jag helt normal! Tror jag i alla fall! ;)

Kommentarer
Kajsa säger:

Tänk vad stolt du blir efteråt om du väl vågar dit själv! You can do it :)


Mig får du inte med... ;)

Svar: Haha, nej jag har inte ens frågat för jag visste svaret ;)
kanduvisslajohanna.blogg.se

2012-10-14 | 20:20:42
Bloggadress: http://doucare.blogg.se
Sofia säger:

Du får jättegärna hänga på oss :) Bara roligt!

Svar: Åh tack! Ja, jag hoppas att jag kan gå. Har lite besvärligt med foten så har inte bestämt om jag ska åka tillbaka till stan eller vara kvar hemma hos mina föräldrar. Bor på fjärde våningen, så måste tänka både en och två gånger! ;)
kanduvisslajohanna.blogg.se

2012-10-16 | 22:35:47
Bloggadress: http://nejtillkolhydrater.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback