Back in Sweden!

 
Och hur känns det då? Ja, både bra och dåligt måste jag nog säga. Jag trivs ju som bäst i sol och värme och det har varit så fantastiskt skönt att bara vara. Så otroligt bra och avslappnande. Vi har slappat vid poolen/stranden, åkt maaaaaaassa rutchkana, ätit god mat, solat och bara umgåtts. Ingen stress, inga måsten. Då mår jag som bäst. Direkt när vi kom hem och jag insåg att "ja, semester är över, åter till vardag igen" så kom ångesten över skolan, och då främst över matten. Fuck it säger jag! Men det tänker jag inte deppa ihop över nu, ingen bra kombo att deppa och vara trött samtidigt. För trött, det vill jag lova att jag är!
Vi åkte från hotellet igår 19.30 och bussresan till flygplatsen tog 2 h. När vi ska checka in på så säger dom att planet är MINST 1 h försenat..alltså, istället för att åka vid 23 så skulle det bli tidigast kl 00! Snark. Vi alla 11 var svintrötta och halvgriniga och ville bara hem. (För visst är det så, att när man väl har packat, allt är klart och man väl är på väg hem, då vill man bara vara hemma!). Så när kom vi iväg? Halv 1 i natt åkte vi från Turkiet, landade kl 4 och var hemma kl 5.00.
T.R.Ö.T.T. 
 
Eftersom det därmed inte blev så jättemycket sömn i natt så blir det en väldigt lugn kväll. Ska strax fixa käk, lax med spenatcreme, och sen slänga mig i soffan och ladda upp inför Halv åtta, X-factor och Ensam mamma. 
Jag tänker även ta några bitar choklad till, har kvar från resan.
Frågan är om jag klarar att hålla mig vaken och se alltihop? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback