Bloggtorka

Jag har tappat lite motivation till att blogga just nu. Därför blir det bara massa recept. Tyvärr har jag börjat tappa inspirationen till det också, av flera olika anledningar.
Fram tills igår hade ju även veckorna efter operationen löst sig (kan inte bo hemma, 4.e våningen utan hiss), men igår vände det sig lite i mitt huvud efter att jag fick reda på lite saker. Så nu känner jag mig helt förvirrad! Vet inte hur jag ska göra med nåt. 
Kanske att jag får bo hemma hos mor och far ett tag efter, men jag kommer bokstavlig talat dö av uttråkning och av ensamhet hela dagarna. Njae, vi får väl se. 
 
Idag ska jag in till stan och fika med fina Emma, som varit i Australien i ett år. Mysigt! Sen tänkte jag kolla på en höstjacka, börjar frysa extremt när jag går utanför dörren, ogilla
Kvällen kommer tillbringas i soffan med lite choklad och Frölunda-Färjestad på tvn
 
Vad ska ni göra idag?
 
Nej, försöka plugga kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback