Första september

Jag börjar första höstmånaden med att vara sjuk. Har känt av i halsen hela veckan, men så igår satt vi på en uteservering och vid 23-tiden kände jag mig helt borta. Stod på vagnen hem och kände mig helt tjock i huvudet. 
Har knappt sovit nåt i natt och imorse vaknade jag, såklart, med en vrålförkylning och äcklig hosta. Har ev. feber också, men det tänker jag inte kolla. Vill inte veta eftersom vi faktiskt åker imorgon! Så jävla typiskt att bli sjuk just NU, kunde det inte ha väntat en vecka om det nu måste komma? Blir så less. 
Så nu blir det helkurering hela dagen. Hade egenltligen planer för både dag och kväll, men det får bli en annan gång. Jag måste bli friiiisk. 
Och vet ni vad? Jag ska äta sushi ikväll
Jag har längtat som en tok i över två veckor nu, men eftersom jag kört så strikt med kosten så har jag inte velat förstöra med riset. Men ikväll, då jävlar! Älskade sushi. 
 
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör idag. 
  
Bilder från igår, riktigt rolig kväll med Maria och Claes. 
 

Kommentarer
Tina - Minnas mamma säger:

Vad typiskt! Hoppas du kryar på dig snabbt :-)

2012-09-01 | 13:08:58
Bloggadress: http://www.hejtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback