Längtar..

Imorgon är det 2 veckor till jag ÄNTLIGEN ska operera min fot. Sen väntar 8 låååånga veckor med gips till knät och rehab på det. Men sen. Då JÄVLAR ska jag träna igen. Jag längtar så sjukt mycket efter att bara kunna ta en morgonPW innan frukost liksom. Det finns inte på kartan just nu. Fucking trött på det! Trött på att ha en svullen fot. Att ha ont från det att jag går upp ur sängen till jag somnar på kvällen. Tack för smärtstillande som gör att jag iaf sover några timmar. 
Så kontentan då? Jag längtar så otroligt tills den dagen jag kan träna igen. Träna normalt. Gå på pass. Ut och springa är mitt mål. 
 
Detta inlägg är inte något "klagomål" utan det är med sorg i hjärtat som jag skriver det. 
-
Ikväll är det hockeypremiär efter ett uppehåll sen mars! Kuuuul! Hoppas vi har några barn i klacken bara :)
Heja Frölunda! 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback