"After school"

Igår efter skolan hade jag och finaste Jenny bestämt att vi skulle "fira in helgen" lite tidigt och ta ett glas vin på stan. Efter skolan begav vi oss mot Soho, som har en bra uteservering med bästa solläget på eftermiddagen. Det var så mysigt. Det blev dock två glas vin för Jenny och bokstavligt tre glas för mig eftersom jag, min klant, lyckades välta ut mitt första efter 3 klunkar. Så det kan gå. Tur man inte är fattig student ;) 
Andra kör after work, men after school, det funkar ju minst lika bra! 
Det ska göras om fler gånger vill jag lova. 
 
Idag ska jag ägna min förmiddag åt att plugga islam inför ett muntligt prov på måndag. Kul helg..! Jag ska vara barnvakt på lördag så när mina små kids har somnat får jag väl dissa tvn och ta fram religionsboken. Erhm..vi får se hur det går med det. Antar att det blir ett gäng uppdateringar på Instagram och så istället..haha, jag är ett hopplöst fall. 
Senare idag ska jag möta upp fina Hanna för en lunchdejt i stan. Jag älskar lunchdejter! 
Det är vardagslyx för en student :) 
 
Hoppas ni får en fin helg allihop! Jag ska försöka uppdatera mer framöver..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback