En sån där kväll..

Denna dagen började inte så bra. Jag skulle gått och tränat skivstång kl 9 imorse men vaknade kl 6 och kunde inte gå ur sängen. Smärta i foten, såklart. Så det var bara att avboka passet och ligga kvar några timmar och mjuka och tänja. Inte kul. Resten av dagen har fortsatt i ungefär samma spår, inte foten men tillståndet. Det har varit deppigt och ledsamt allting. Små glada stunder inemellan men på det stora hela en sån dålig dag. Jag antar att ni förstår vad jag menar, tror att alla har sådana dagar ibland. Sen att det har regnat hela dagen är inte heller det bästa.

Men det är mycket med sjukdomar, skola och annat som ställer till det i mitt psyke och det kan jag tyvärr inte göra så mycket åt. Intalar mig att det blir bättre i sommar.

Ska försöka minska på klagandet och här kommer istället kvällens middag, jättegod, felskuren fläskkarré med gräddsås och mitt nya favorit; stekt svamp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback