Långhelg

Glad valborg på er!
Idag körde jag ett skivstångspass innan lunch. Åh vad jag älskar det. Känns så bra att kunna träna styrka med hjälp av en ledare, lite lättare så. Gym är ju såå tråkigt. 
 
Nu springer jag här fram och tillbaka och packar för fem härliga dagar hos mina föräldrar vid havet. 
Jo visst, jag ska plugga en del också, men ändå..komma bort. Bort från vardagen. Guld värt. 
Alla behöver det ibland tror jag. 
 
Jag ska försöka uppdatera någon gång under veckan, men ni vet ju hur jag är vid det här laget..
 
Denna dagen vill jag gärna ha tillbaka..en helt underbart perfekt dag. 7 aug 2009. 
Den dagen med de människorna kommer tyvärr aldrig komma tillbaka. 
M, vi saknar dig. 
 

Kommentarer
Anna säger:

Sv: verkligen! <3
Detsamma, goding, i efterskott då, hihi!

2013-05-01 | 22:33:44
Bloggadress: http://annahelenas.webblogg.se/
Anna säger:

Vad hände den 7e augusti? KRAM <3

Svar: Just den dagen hände det ingenting, men det var en sån bra dag ute på en ö. Massa fina människor (tror ni också var med) och allt var bara så perfekt den dagen. Blir så ledsen när jag tänker på att det Aldrig kommer kunna bli detsamma igen. Tror du förstår vad jag menar.. <3
kanduvisslajohanna.blogg.se

2013-05-02 | 19:02:19
Bloggadress: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback