En sån där kväll ni vet

Ni vet en sån där kväll när man bara känner för att lägga sig i soffan under en filt och glo på tv? En sån kväll har jag idag. Det finns inget jag hellre vill just nu. Känner mig som ett vrak och har inte varit ens i närheten av ordet Vila på hela veckan. Jag skulle nog faktiskt säga att jag förtjänar en kväll i soffan. Till melodifestivalen. Men inte ikväll, inte. Jag ska på födelsedagsfirande till en av mina bästa vänner, så det går bara inte att strunta i det. Ja, jag vet, det är alltid mycket roligare väl där, men ikväll tror jag faktiskt att kvällen blir tidig. Hon får vara glad av mitt sällskap en stund iallafall :)

För det är faktiskt så, att när kroppen säger ifrån och ger signaler, då ska man lyssna på den. Och det var ett tag sen..

Hoppas ni iallafall får en fin kväll vad ni än ska hitta på :) puss!


Kommentarer
Kajsa ♡ säger:

Hoppas det blir en kul kväll! Förhoppningsvis försvinner din trötthet efter ett glas vin eller tre :)

Svar: Blev ingen alkohol för min del ;)
kanduvisslajohanna.blogg.se

2013-02-23 | 21:45:45
Bloggadress: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback