Mejerifri vecka

Denna veckan har jag mejerifri vecka. Helt enkelt för att jag bara vill se hur kroppen mår och om det är någon förändring på mage, vikt osv. Nu är det dag 3 och det enda jag känner av det är att jag inte blir mätt! Eller snarare, jag håller mig inte mätt. Har ni någon erfarenhet från detta? Jag läser flera bloggar skrivna av personer som äter mejerifritt, men jag är inte övertygad. Tycker dessutom det blir lite krångligare att laga mat. 
Tur att jag numera kör periodisk fasta igen, annars hade jag haft problem med frukostar! Haha. 
Beroende på hur det ser ut så kan det hända att jag börjar äta "vanligt" igen i helgen. 
 
Jag gör en utvärdering i slutet av veckan/början av nästa. 
 
Ikväll ska jag och Jenny iväg på föreläsning nr 2 av 3 denna våren. Förra veckan var det om "Lycka", ikväll handlar det om "Motivation och inspiration". Blir spännande! 
 
Nu ska jag börja med middagen, kycklinggryta i kokosmjölk. 
 
Ha en fin kväll! 
 
 

Kommentarer
Kajsa ♡ säger:

Testing: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

HIHI

Svar: Hm..jag får inte ordning på det, konstigt när det funkade i början?! ALT3?!
kanduvisslajohanna.blogg.se

2013-02-27 | 20:14:45
Bloggadress: http://doucare.nu
Anna säger:

Sv: men duuuu är snygg!

2013-02-28 | 10:20:56
Bloggadress: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback