Utmattad

Mitt psyke är helt totalt slut. Det är alldeles för mycket i skolan just nu och denna vecka har det varit/är överdrivet mycket annat inplanerat i kalendern. Hinner/kan knappt sova. Uschamej.
Efter provet på måndag ska jag sova. Sova tills jag vaknar Pigg.

I alla fall, nu sitter jag på vagnen på väg till Jenny för lite plugg och middag. Ikväll ska vi till Partille på föreläsning om Lycka. Ska bli jätteintressant.

Hoppas ni mår bättre än jag och att ni accepterar den alltför dåliga uppdateringen just nu.

Puss!


Kommentarer
Anna säger:

Rättelse: hoppas DU mår bättre snart! "Styrkekram"!

Svar: Puss!
kanduvisslajohanna.blogg.se

2013-02-20 | 17:47:56
Bloggadress: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback