Design eller sluta?

Nej vet ni vad. Detta går ju inte. Jag vill inte sluta blogga, men just nu känner jag mig så himla missnöjd med layouten på bloggisen så jag har inte lust att blogga längre. Endast på grund av det. Jag är tacksam för att Kajsa var snäll och hjälpte mig med den som är, för några år sedan, men jag känner att jag själv utvecklats så mycket och även bloggens innehåll så det klickar inte alls längre. 
Känns som att "Hej och välkomna till min blogg. Jag heter Johanna och är 5 år."
 
Så vill jag inte ha det. 
 
 

Kommentarer
Kajsa ♡ säger:

Kom över nån dag så hjälper jag dig :)
Eller ge mig ditt lösenord så får du en surprise :D

Svar: Säker? För jag vet ungefär hur jag vill ha det, men totalt noll koll på hur jag fixar det. Tänker ev. skaffa sån bloggPRO också för att få ut mer av det hela..Skulle vi ses på onsdag?
kanduvisslajohanna.blogg.se

2013-01-19 | 10:09:59
Bloggadress: http://doucare.nu
Kajsa ♡ säger:

Självklart! Jag tycker bara sånt är kul :)

Vi kan ju ses hemma hos nån av oss och gå igenom hur du vill ha det på onsdag? :)

Svar: Ja det vore kanon! Jag kan komma till dig då? När slutar du jobbet? Jag är "ledig" hela dagen.
kanduvisslajohanna.blogg.se

2013-01-19 | 11:50:03
Bloggadress: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback