Godaste smoothien

OBS! Detta inlägget är tidsinställt och skrevs lördag eftermiddag :)
 
Hela förra veckan var jag sjuk och hade ingen som helst matlust. Kunde inte få ner "hård" föda, utan bara mjuka och lena saker. Så vad åt jag då? Jo, smoothie. Levde i stort sett på två smoothies om dagen i 5 dagar. Helgen gick något bättre med annat. 
Jag har ätit ganska mycket smoothies i mina dar, men dessa slår allt! 
 
Utan mått, men har haft i: 
 
Lite rysk yoghurt/smetana
En skvätt grädde
En liten skvätt vatten
ca 1-2 msk kokosolja (med smak)
hallon, blåbär, halvtinade jordgubbar
1 avokado
Riven ingefära
 
MUMS! 
 
Några dagar har jag faktiskt proppat den med c-vitamin också, pga av sjukdom, så då har jag haft i en halv kiwi och en halv apelsin. Ännu godare..tyvärr ;) 

Kommentarer
Kajsa - doucare.nu säger:

Smarrigt :)

Svar: Riktigt smarr på den! Sa ni någon tid imorgon? Ska vi köpa med oss sushi? Jens äter dock inte, men vi andra?
kanduvisslajohanna.blogg.se

2013-01-22 | 09:39:00
Bloggadress: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback