Sköldkörteln

Nu är jag back on track! Hemma i Göteborg igen efter tre veckors "jullov" hos mina föräldrar och i fjällen. Har varit bra. 
 
Jag ska försöka hitta tillbaka till något slags "blogg-mood" nu och försöka skriva mer. Inte det lättaste när hjärnan legat på lågvarv ett tag. Denna dag har jag inte hunnit med så mycket mer än att ta mig hit till stan, sova, äta frukost och sen packat bort julen. Rätt skönt när det är gjort, tycker ni inte? Jag älskar att ta fram den, men det är ju faktiskt rätt "rent" när den är bortstädad också :) 
Om en stund ska jag åka till farbror doktorn och ta prover. De ska kolla sköldkörteln och sen ska jag även nämna mina otroligt obehagliga domningar i vänstra delen av ansiktet. Får se vad de har att säga. 
Jag har varit så extremt trött de senaste veckorna och det kan ju vara en del av det..vem vet.
 
Nej, fortsätta packa upp alla femtielva väskor kanske?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback