Den som väntar på nåt gott..

..väntar aldrig för länge. 
 
Jag ville bara säga att jag ska lägga upp merparten av alla bilderna från Turkiet. Snart. Jag måste dock slappna av först. Veckan var helt underbar, kunde inte bli bättre. Helt enkelt FÖR bra. Men fick ett riktigt ångestslut, som jag dessvärre inte kommer gå in på här så offentligt. Men mår inte helt bra av det, så därför får ni ha överseende med att bilderna inte kommer upp direkt. 
 
-
 
Ikväll ska jag på en mycket efterlängtad konsert, älskade Håkan i Slottskogen. Åh <3. 
 
Ha det fint så hörs vi snart! 
Kram

Kommentarer
Kajsa ♡ säger:

Ser fram emot bilder från er resa!

2013-06-10 | 12:37:31
Bloggadress: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback