Tycka-synd-om-dag

Det är precis vad jag känner idag. Tycker synd om mig själv, utan någon egentlig anledning. Visst, jag vaknade imorse med värre halsont än jag somnade med och kunde därför inte gå till gymmet. Men det är väl ingen anledning att tycka synd om sig själv. Inte för mig iallafall. Med min "skadebakgrund" är detta en piss i havet.

För att klaga lite till så har jag en extrem huvudvärk sen två dagar tillbaka. Jag som aldrig har huvudvärk annars, jag är säker på att nåt inte är som det ska där uppe i huvudet. Imorgon hoppas jag få svar från MR.
Det värsta med huvudvärken är att jag inte kan koncentrera mig på skolan. Jag måste verkligen plugga inför sociologiprovet men det går inte..
Huvudvärk + känselbortfall i halva ansiktet är ingen bra grund till att försöka tänka.
Illa, mycket illa.

Imorgon hoppas jag på en bättre dag.


Kommentarer
Anonym säger:

Men fy?! Känselbortfall i halva ansiktet? Detta har jag missat. Stor kram till dig. :(

2013-03-05 | 21:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback