Ingen bra rubrik

Här ekade det som vanligt..
 
De senaste veckorna har det varit så sjukt mycket i skolan och annat, så jag har inte ens hunnit med att laga mat på kvällen. Ja, då tror jag ni förstår att bloggen läggs lite åt sidan. 
Jag ska försöka bli bättre när mitt psyke lugnat ner sig lite, jag är fortfarande väldigt uppe i varv. 
 
Skolan är i alla fall avklarad nu, sånär som på att jag väntar på ett provresultat från igår.
Jag ber till högre makter att det blev godkänt. Jag kunde oavsett inte göra mer än jag gjorde. 
 
Idag har jag massa att fixa med. Ska bla till läkaren för mitt domnande ansikte och huvudvärken, och sen ikväll kommer kusin Karl och Kajsa middag. Inemellan ska jag förhoppningsvis få en stund på balkongen, och bara vara. Inte behöva sitta med något plugg överhuvudtaget. Så. jävla. skönt. 
 
Imorse var jag ute och promenixade innan frukost, jag älskar det! Önskar att min fot inte protesterade så varje gång, det vore så mycket lättare då. Sen blev det jordgubbar till frukost, perfekt. 
 
Ha en fin dag! 
 
Keso med lite grädde, mandelsmör och jordgubbar. Bästa frukosten! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback