VARMT

Nej, vi ska inte klaga på värmen nu när den äntligen är här. MEN, det är lite för varmt för att inte ligga på en strand och kunna hoppa i havet hela tiden för att svalka sig. Ja, kort och gott - lite för varmt för att gå runt i en stad. 
 
Helgen som gick var mysig. Mina föräldrar var här hos oss, så vi hade picknick i solen (och spöregnet) på dagen och sen var vi ute och åt på kvällen. Såklart såg vi på Eurovision också. 
 
Idag var det tänkt att jag skulle jobba, men jag fick snällt avböja då min fot inte riktigt vill samma som jag. Fy sjutton för den. Inte ens värd att nämnas egentligen. Grrr. 
Men imorgon har jag fått en halvdag, 8-12.30, vilket jag verkligen hoppas den ska fixa. 
 
Nu håller jag på att baka snabbt mandelbröd som jag kan ta med till frukost imorgon, vill INTE ha barnens "glutenbröd". Ska strax hoppa in i duschen och lite senare kila iväg till Carro för att kolla Biggest Looser. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Caisa säger:

Supersöt klänning!

2013-05-20 | 20:31:47
Bloggadress: http://caisalintunen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback