8 saker ni inte visste om mig

Gjorde en "10 saker ni inte visste om mig" i januari och nu har jag filurat på en till! Dock bara 8 denna gången, hade inte tid att fundera allt för mycket, haha. Pass på!
 
* Jag är livrädd för stora hundar. Får hjärtklappning om en bamsing kommer mot mig. Anledningen är att jag blev påhoppad och biten när jag var ute på pw för 5 år sen. 
 
* Jag är galen i tatueringar! Som besatt, men är tacksam för att jag har en stor spärr som stoppar mig från att göra något impulsivt. De ska ju ändå sitta hela livet. Jag har i nuläget 3 st, men i höst blir det FYRA :) 

* Jag är extremt väderberoende. Lika fort som vädret kan skifta från regn till sol, lika fort skiftar mitt humör i kapp med vädret. Vid regn blir jag depp. 
 
* "Du är fasen den mest envisa människan jag känner!" och "Sluta vara så envis" är vanliga repliker jag brukar få ta åt mig av. På gott och ont ;) 

* Jag älskar att träffa och lära känna nya människor, men vid "första ögonkastet" brukar jag vara väldigt blyg. Det är dock inget som märks av utåt. 
 
* Om jag sitter själv och kollar på tvn så måste jag göra något med händerna samtidigt. Bläddra i en tidning/kokbok, lösa korsord, pilla med mobilen osv osv..blir tokigt rastlös annars. När jag kollar tillsammans med någon går det dock bättre. 
 
* Jag reser utomlands minst en vecka varje år. Ibland mer. Sen jag var 13 (2003) har jag varit i något varmt land varje vår. 
 
* Min dröm i yrkeslivet är att jobba med någon kombination av mat och hälsa. Det jag älskar mest av allt och lägger väldigt mycket av min vakna tid på. Att öppna ett café med LCHF-inriktning är en dröm som jag har planer på att sätta igång med. 
  
Mina tre godingar. Är så nöjd med de alla. Den vänstra är dock inte helt klar. 
-
Tidsinställt inlägg. 
 
 

Kommentarer
Kajsa ♡ säger:

Cafédrömmen låter ju verkligen som något som skulle passa dig! :) Då skulle jag komma och fika på din citronpaj ♥

Kul med ny tatuering, vad blir det? Jag är också sugen på en till... :)

Svar: Eller hur? Det vore så himla roligt!
En text är min plan, vet dock inte riktigt var ännu! Nåt förslag? Funderar på insidan/ovansidan överarmen - går att dölja, men även att visa, så jag vill ha det :)
Vad vill du göra? :)
kanduvisslajohanna.blogg.se

2013-06-02 | 19:39:40
Bloggadress: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback