Det närmar sig..

När detta inlägg publiceras sitter jag på tåget hem till mina kära föräldrar. Imorgon och på fredag ska jag bara ta det lugnt och sen fixa ihop 5 luncher att ta med till fjällen; tänker mig lasagne, biffar, något med lax, kålpudding, hamburgare inkl.bröd. På fredagkväll kommer Ellinor upp från Göteborg och på lördagmorgon bär det av
Jag längtar som en tok. Är så i behov av vila, semester och energipåfyllning så det skriker om det. 
10 dagar med snö, sol och bara slapp. Jag hoppas självklart att jag ska kunna åka skidor också (pepp pepp, heja foten!). 
 
Under veckan kommer min farbror och faster upp några dagar också, mysigt! De bor i Kungsbacka annars så inte direkt ofta man träffar dem. 
 
Finaste Kläppen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback